18 Απριλίου 2024 archive

Για το “Χαμόγελο του Παιδιού”

Εν όψει της Πασχαλινής περιόδου, ο εθελοντικός οργανισμός “Το Χαμόγελο του Παιδιού” ζήτησε συνδρομή για την συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τα παιδιά που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου και όσα λαμβάνουν υποστήριξη μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας.
Το σχολείο μας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα αυτό. Παιδιά και εκπαιδευτικοί κατέθεσαν την βοήθεια τους και συγκεντρώθηκε ποσότητα τροφίμων και ειδών που θα παραδοθούν στα κατάλληλα χέρια για να διανεμηθούν όπου υπάρχει ανάγκη!
Ευχαριστούμε!

 

Ενδεικτική λίστα προϊόντων:

-Συσκευασμένα είδη τροφίμων: γάλα εβαπορέ, ζυμαρικά, λάδι, ρύζι, όσπρια, αλεύρι, ζάχαρη, σάλτσα ντομάτας, φρυγανιές, μέλι, μαρμελάδα, χυμοί, κρουασάν, βρεφικές κρέμες και γάλατα Νο 1 και 2 , Πασχαλινά κουλουράκια συσκευασμένα.

– Είδη βρεφικής φροντίδας: πάνες Νο 4-5-6, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα

– Είδη προσωπικής φροντίδας: σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες

– Είδη υγιεινής και οικιακής χρήσης: καθαριστικά, απολυμαντικά γενικής χρήσης, μαλακτικά ρούχων, απορρυπαντικά πλυντηρίου, χλωρίνη, χαρτί υγείας/κουζίνας, χαρτοπετσέτες, σακούλες απορριμάτων, λαδόκολλα, διαφανή μεμβράνη, γάντια μιας χρήσης.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στη “Φινοκαλιά”

Την Πέμπτη 18-4-2024, μαθητές από την Β’ και Γ’ Τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον Περιβαλλοντικό Σταθμό στο χωριό Φινοκαλιά στο Λασίθι. Η ξενάγηση ξεκίνησε στο παλιό Δημοτικό Σχολείο του χωριού Νοφαλιά όπου πραγματοποιήθηκε παρουσίαση και ενημέρωση των μαθητών με θέμα την Κλιματική Αλλαγή. Στο χώρο του σχολείου οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες,  πραγματοποίησαν με την βοήθεια και καθοδήγηση επιστημόνων-ερευνητών του Πανεπιστημίου Κρήτης, πειράματα που προσομοίωναν το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής για να κατανοήσουν τους παράγοντες που το προκαλούν και τις επιπτώσεις του στη ζωή.  Ακολούθησε πορεία λίγων χιλιομέτρων προς το χωριό Φινοκαλιά και τις εγκαταστάσεις του Ερευνητικού Σταθμού όπου έγινε παρουσίαση και επεξήγηση της λειτουργίας των σχετικών οργάνων και του τρόπου λήψης των μετρήσεων. Το φυσικό κάλλος του τοπίου ήταν η καταλληλότερη παρέα στην διαδρομή προς και από τον σταθμό! Ευχαριστούμε θερμά τους ειδικούς επιστήμονες του Σταθμού, για την εξαιρετική παιδαγωγική προσέγγιση των μαθητών και  για το κέρασμα που μας προσφέρθηκε!